Hulpdienst //

Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met onze verantwoordelijke voor de hulpdienst, mevr. Chantal Hereygers, tel. 00-3214699722 of via mail: chantalentonny@telenet.be. Via het formulier kunt u ook direct een hulpdienst aanvragen voor uw evenement.

Hulp op evenementen

ondersteuning bij een wedstrijd bij Gloria Atletiek

ondersteuning bij een wedstrijd bij Gloria Atletiek

U organiseert een evenement of manifestatie en wil graag Eerste hulpverlening aanwezig hebben. De E.H.B.O.-vereniging ziet het als een morele plicht om de Baarlese verenigingen/organisaties te ondersteunen en zo mogelijk aan de vraag gevolg te geven. Vele verenigingen maakten reeds gebruik van onze diensten:

  • Wielervereniging Tourmalet
  • Gloria Atletiek
  • Motor Cross Club Baarle
  • Judo Baarle
  • Voetbalvereniging Dosko
  • Voetbalvereniging Gloria
  • Jeugdwerk Baarle
  • Stichting Nogalwiedus
  • De Vrienden van Lourdes
  • Harmonie Majoretten St. Remi
  • FNV Jaarmarkt
  • Enclaveruiters
  • Rijvereniging St. Remigius
  • Rijvereniging St. Rumoldus Zondereigen
  • Hangijzertournooi Ulicoten
  • Autocrossvereniging Boal Cross
  • Carnaval Cafe-Restaurant De Lindeboom
  • Tentfeesten

De spelregels:

  • Voor uw aanvraag kunt u gebruik maken van het aanvraagformulier. De info is noodzakelijk om een beperkte risico-berekening te kunnen maken. Uw aanvraag moet ons bereiken uiterlijk vier weken voor datum evenement.
  • Zodra de aanvraag is ontvangen en wij kunnen hieraan gevolg geven, ontvangt u een bevestiging met prijsvoorstel.
  • Na afloop van het evenement ontvangt u een onkostendeclaratie.
  • E.H.B.O.-Baarle zet minimaal twee hulpverleners in op het evenement.
  • Het maximale aantal is afhankelijk van de risicoberekening
  • De kosten bedragen 5 euro per persoon en per uur voor niet-commerciele doeleinden.
  • Voor commerciele doelen bedraagt de kostprijs 10 euro per persoon en per uur.
  • De organisator voorziet een lokaal, wat bereikbaar is voor de ambulance. Indien er geen lokaal beschikbaar is zal bekeken worden of de EHBO-caravan kan worden ingezet. U moet hiervoor wel plaats reserveren die goed bereikbaar is.
  • De organisator zorgt voor warme en/of koude dranken voor de hulpverleners. Indien de dienst meer dan 4 uur duurt, dan moet er ook een maaltijd of lunchpakket voorzien worden.
  • Voor uitgebreide evenementen is een plattegrond noodzakelijk.
  • Met de aanwezige hulpverleners kunt u de risicopunten van uw evenement doorspreken
  • Wij leveren normaal geen artsen of ambulances. Wij kunnen u eventueel hierbij helpen met het zoeken naar een ambulance.

Wij zorgen voor:

  • De noodzakelijke verzorgings- en verbandmiddelen
  • Een AED-toestel
  • Eventueel een draagberrie indien noodzakelijk
  • Herkenbare hulpverleners in een blauw/geel uniform
  • Eventueel de hulpverlenings-caravan en of hulpverlenings-tent
  • !! onze caravan wordt  in 2023 vervangen voor een beter ingerichte mobiele EHBO post !!

Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met onze verantwoordelijke voor de hulpdienst,  Chantal Hereygers, via onze algemene mail Info@baarlnassau.nl of via het aanvraagformulier op deze site.

BLOCC zorgde voor de belettering van onze hulp-caravan, dank hiervoor!