Hulpdienst //
Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met onze verantwoordelijke voor de hulpdienst, mevr. Chantal Hereygers, tel. 00-3214699722 of via mail: chantalentonny@telenet.be. Via het formulier kunt u ook direct een hulpdienst aanvragen voor uw evenement.
Hulp op evenementen
U organiseert een evenement of manifestatie en wil graag Eerste hulpverlening aanwezig hebben. De E.H.B.O.-vereniging ziet het als een morele plicht om de Baarlese verenigingen/organisaties te ondersteunen en zo mogelijk aan de vraag gevolg te geven. Vele verenigingen maakten reeds gebruik van onze diensten:
- Wielervereniging Tourmalet
- Gloria Atletiek
- Motor Cross Club Baarle
- Judo Baarle
- Voetbalvereniging Dosko
- Voetbalvereniging Gloria
- Jeugdwerk Baarle
- Stichting Nogalwiedus
- De Vrienden van Lourdes
- Harmonie Majoretten St. Remi
- FNV Jaarmarkt
- Enclaveruiters
- Rijvereniging St. Remigius
- Rijvereniging St. Rumoldus Zondereigen
- Hangijzertournooi Ulicoten
- Autocrossvereniging Boal Cross
- Carnaval Cafe-Restaurant De Lindeboom
- Tentfeesten
De spelregels:
- Voor uw aanvraag kunt u gebruik maken van het aanvraagformulier. De info is noodzakelijk om een beperkte risico-berekening te kunnen maken. Uw aanvraag moet ons bereiken uiterlijk vier weken voor datum evenement.
- Zodra de aanvraag is ontvangen en wij kunnen hieraan gevolg geven, ontvangt u een bevestiging met prijsvoorstel.
- Na afloop van het evenement ontvangt u een onkostendeclaratie.
- E.H.B.O.-Baarle zet minimaal twee hulpverleners in op het evenement.
- Het maximale aantal is afhankelijk van de risicoberekening
- De kosten bedragen 5 euro per persoon en per uur voor niet-commerciele doeleinden.
- Voor commerciele doelen bedraagt de kostprijs 10 euro per persoon en per uur.
- De organisator voorziet een lokaal, wat bereikbaar is voor de ambulance. Indien er geen lokaal beschikbaar is zal bekeken worden of de EHBO-caravan kan worden ingezet. U moet hiervoor wel plaats reserveren die goed bereikbaar is.
- De organisator zorgt voor warme en/of koude dranken voor de hulpverleners. Indien de dienst meer dan 4 uur duurt, dan moet er ook een maaltijd of lunchpakket voorzien worden.
- Voor uitgebreide evenementen is een plattegrond noodzakelijk.
- Met de aanwezige hulpverleners kunt u de risicopunten van uw evenement doorspreken
- Wij leveren normaal geen artsen of ambulances. Wij kunnen u eventueel hierbij helpen met het zoeken naar een ambulance.
Wij zorgen voor:
- De noodzakelijke verzorgings- en verbandmiddelen
- Een AED-toestel
- Eventueel een draagberrie indien noodzakelijk
- Herkenbare hulpverleners in een blauw/geel uniform
- Eventueel de hulpverlenings-caravan en of hulpverlenings-tent
- !! onze caravan wordt in 2023 vervangen voor een beter ingerichte mobiele EHBO post !!
Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met onze verantwoordelijke voor de hulpdienst, Chantal Hereygers, via onze algemene mail Info@baarlnassau.nl of via het aanvraagformulier op deze site.
BLOCC zorgde voor de belettering van onze hulp-caravan, dank hiervoor!